Anunt pentru ocuparea functiei publice-consilier -clasa I, gr.prof. superior- prin transfer, din data de 12.03.2025

 

Nr.1359/07.02.2025

 

ANUNȚ

                          DIRECŢIA SANITARĂ VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR HARGHITA, în temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. a), alin. (2), (3), (5), (6), (8¹) și (9) din ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,  art.VII alin.(11) ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 156 din 30 decembrie 2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene;

ANUNȚĂ

declanșarea  procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de

  • CONSILIER – Clasa I, grad profesional SUPERIOR din cadrul SERVICIULUI ECONOMIC ȘI ADMINISTRATIV
  • din data de 12.03.2025 ora 10,00-

Transferul se demarează conform procedurii interne al DSVSA Harghita, stabilită pe baza Deciziei  nr. 432/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru ocuparea funcțiilor publice vacante prin TRANSFER din cadrul Direcției Sanitare-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Harghita, publicată pe site-ul instituției http://harghita.dsvsa.ro/ 

Documente necesare și dată limită

Persoanele interesate sunt invitate să depună, în termen de 20 zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 07.02.2025 – 26.02.2025 inclusiv, la sediul instituției: mun. Miercurea-Ciuc str. Progresului nr.14, jud. Harghita, între orele 08.30 – 15.30 , următoarele documente:

  1. cererea de transfer la cerere, conform modelului atașat;
  2. acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat;
  3. copia actului de identitate;
  4. curriculum vitae, modelul comun european;
  5. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și a altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, necesare în vederea verificării îndeplinirii condițiilor din fișa postului;
  6. copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției, precum și funcția publică deținută în prezent și gradul profesional, precum și dacă are o sancţiune disciplinară aplicată, care nu a fost radiată, în condiţiile O.U.G. nr. 57/2019;
  7. adeverința medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcției solicitate.

Copiile de pe actele de mai sus se prezintă fie în formă legalizată, fie însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.

Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:

  1. a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
  2. b) proba interviu care va putea fi susținută doar de funcționarii publici / contractuali care îndeplinesc condițiile de ocupare a posturilor menționate în anunț.

 

CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA, PRIN TRANSFER LA CERERE

Condiţii de participare:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, conform Hotărârii 412/2024 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor şi al specializărilor/programelor de studii universitare şi a structurii instituţiilor de învăţământ superior pentru anul universitar 2024-2025:

 

Ramura de știință: Domenii de licență Specializări
Științe economice

 

Contabilite Contabilitate şi informatică de gestiune
Economie Economie generală
  Economie şi finanţe

 

  • Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani

            Competențe specifice aprobate prin Avizul ANFP nr.25053/08.07.2024 :

 

Competenţe specifice postului

 

Competenţe lingvistice de comunicare în limbi străine1

Lb. engleză/franceză

Competenţe digitale

Word, excel, PowerPoint

Nu este cazul

 

Nivel începător

 

Bibliografia interviului:

Legea nr. 82/1991 a contabilităţii – Republicat, cu modificările și completările ulterioare;

Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificările și completările ulterioare;

Ordinul 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata, cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificările și completările ulterioare;

Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;

Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor propria, cu modificările și completările ulterioare;

 

               Atribuţii stabilite în fişa postului,

 

1.realizează buna desfăşurare a activităţii financiar-contabile a D.S.V.S.A., cu respectarea legislaţiei specifice în vigoare;

  1. respectă disciplina financiar – bugetară, a normelor metodologice şi instrucţiunilor de aplicare a prevederilor legale sau de reglementare a unor activităţi;
  2. realizează activitățile specifice de evidenţă contabilă pentru D.S.V.S.A., asigurându-se de efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor contabile, conform legislaţiei în vigoare;
  3. realizează activitățile specifice de contabilitate pe baza de angajamente, conform legislaţiei în vigoare, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare;
  4. răspunde de verificarea îndeplinirii condiţiilor de formă şi de fond ale facturilor fiscale emise de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi/reprezentatul legal al societăţii comerciale, în conformitate cu legislaţia în vigoare; de înregistrarea lor în evidențele contabile;

6.ţine evidenţa privind angajarea cheltuielilor pe structura bugetului aprobat, conform legislaţiei în vigoare;

  1. întocmește facturile conform ordinelor 64/2007 și 113/2008, urmărește încasarea veniturilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  2. înregistrează veniturile încasate, urmărește încasarea veniturilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare, transmite către ordonator terțiar de credite situația datoriilor, calculează dobănda legală ;
  3. comunică către consilierul juridic din cadrul Compartimentului Juridic şi Resurse Umane a situaţiei debitelor neîncasate ale D.S.V.S.A., cu respectarea legislaţiei în vigoare privind termenele de iniţiere a acţiunilor de recuperare în justiţie;
  4. ţinere evidenţa privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor, pe structura bugetului aprobat, conform legislaţiei în vigoare;
  5. realizează şi alte activităţi dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

 

Modalitatea de înscriere la concurs:

 

Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de

către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format

electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de

concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de

concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de

depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul

de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta

secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu

originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ

de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

 

Persoane de contact:

 

Salamon, Lilla, consilier resurse umane, 0266371646, salamon.lilla-hr@ansvsa.ro